عینک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

راز خاطره ها

عینک



گاهی باید عینک هایمان را از چشم هایمان برداریم تا ببینیم و بدانیم چه اتفاقی در دور و بر ما می افتد ..

گاهی اوقات باید عینک خوش بینی به چشمانمان بزنیم تا عادت کنیم به خوش بینی و دوری از بد بینی و زود قضاوت نکردن...

عینک گاهی برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب با چشمان ماست

اما گاهی برای زیبایی ست

و گاهی موجب ایجاد غرور می شود

غرور به زیبا بودن

برای مد

برای ست کردن لباس

و گاهی

برای ...

.

.

.

.

.

توجه

اما گاهی ما عینک میزنیم برای اینکه دیگران چشمان ما را نبینند

چراکه برخی می توانند با یه نگاه  به شخصیت   آدم پی ببرند

یا نه

به راز خاطره او.....

راستی توجه برای چی و برای کی ؟.؟..

یکی هست اون بالا که هوای همه رو داره

راز خاطره هاشون رو هم می دونه

هیچ راز خاطره ای از ون پنهون نیست ...........

اگر تو خاطراتتون راز دارین و می خواین به یکی بگین

و

من رو امین  خود میدونید بامن در میان بزارید

 من خواننده و راز دار هستم

منتظرم

 یاعلی...

                   

 

 



نظرات شما عزیزان:

گلبرگ شیشه ای
ساعت9:33---25 فروردين 1392


aidin
ساعت18:41---24 فروردين 1392
مرسی به من سر زدید بازم بیایید.....وبلاگتون هم خیلی خوبه... بای


mostafa&samane
ساعت15:35---23 فروردين 1392
سلاااام لیلا جون...

امیدوارم حالت خوب باشه...

مر30 از اینکه ب کلبه ی من و عشقم سر زدی...

منم اومدم وبتو دیدم...وب جالبی داری عزیزم...

موفق باشی...

بدرود!


رضا
ساعت11:31---23 فروردين 1392
سلام وب به این قشنگی داری میگه وب من قشنگه

رضا
ساعت11:31---23 فروردين 1392
سلام وب به این قشنگی داری میگه وب من قشنگه

Sajja-D
ساعت15:44---19 فروردين 1392
slm webe to ham jalebe ag ba tabadol link movafeghi bekhabar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








امتیاز : :: نتیجه : امتیاز توسط نفر مجموع امتیاز :
تعداد بازدید مطلب : 1205


+ نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1387 ساعت 21:30 توسط لیلا سیرانی | [ نظرات () ]